Nomineer

Dit is het formulier voor een cultuurvereniging/cultuurstichting.

-- kies gemeente --
-- Kies cultuurdiscipline --

Upload hier een mooie foto van je vereniging of het logo van je vereniging. Het formaat van het plaatje moet vierkant zijn, en minimaal 500x500 pixels.

Afbeelding
upload
wis

Zoekt de vereniging/stichting actief samenwerking met andere partijen in de omgeving?

Zet de verenging/stichting actief in op diversiteit in beoefenaars en publiek (in leeftijd en culturele achtergrond)?

Is de vereniging/stichting financieel gezond en ondernemend?

Is de vereniging/stichting maatschappelijk betrokken? Denk hierbij aan cultuuraanbod voor ouderen, buitenschoolse opvang, samenwerking met gemeente, zorginstellingen, vluchtelingen, kansarme jongeren, etc.

Biedt de verenging/stichting standaardprogramma’s en afwisselende activiteiten en staat zij ook open voor nieuwe vormen en cross-overs.

Vul hieronder in wat jouw vereniging of stichting uniek maakt. Denk bijvoorbeeld aan mooie samenwerkingen, cross-overs met andere cultuurdisciplines, ledendiversiteit, sfeer, initiatieven op het gebied van maatschappelijke betrokkenheid, geweldige vrijwilligers, aandacht voor gezondheid, vitaliteit of duurzaamheid, aanbod voor mensen met een beperking of bijzondere projecten die net afgerond zijn of gestart worden.